Звʼязатись

Розробка корпоративних сайтів під ключ: повний гайд для підприємців



Для власників великого бізнесу розробка корпоративного сайту дуже важливий крок. Складні ресурси зазвичай замовляють в спеціальних агенціях. Проте не всі розуміють з чого треба починати та з яких етапів складається взаємодія з такими компаніями. Тому ми створили повноцінний гайд для підприємців стосовно покрокового створення такого сайту.




Етапи створення корпоративного сайту під ключ


Будь-який корпоративний сайт для бізнесу має мати складну та розгалужену систему. Її створення займає багато часу та не у кожної компанії є спеціалісти відповідного профілю. Тому більш раціонально звернутись до компанії, котрі спеціалізуються на створенні таких ресурсів та мають необхідних працівників. В цілому при зверненні до них розробка сайту складається з наступних етапів:



  • визначення мети проекту;
  • створення ТЗ;
  • розробка дизайну;
  • верстка;
  • програмування;
  • тестування;
  • SEO-оптимізація;
  • виявлення та виправлення помилок.



Кожен етап дуже важливий. Тому варто розбирати їх більш детально.




Мета проекту


На даному етапі треба зрозуміти з якою ціллю створюється ресурс. Найчастіше власники бізнесу хочуть:



  • підвищити впізнаваність компанії;
  • залучити нових партнерів;
  • підвищити об’єми продажів;
  • діджиталізувати взаємодію між співробітниками та клієнтами.


В залежності від кожної з поставлених цілей агентства можуть створити портали різного формату. Тому перед замовленням краще одразу продумати головну мету від його створення.




Написання ТЗ


Щоб створений сайт під ключ для компанії відповідав усім побажанням клієнта треба грамотно прописати ТЗ, Тоді будуть враховані всі необхідні елементи та сайт зможе реалізувати всі задумки. В ТЗ зазвичай вказують:



  • опис ресурсу;
  • цілі та завдання, які він має вирішити;
  • терміни, які мають в ньому використовуватись;
  • дизайн;
  • структуру;
  • технології, що будуть залучені під час його створення;
  • функціонал;
  • вимоги до внутрішніх сторінок;
  • контент до них;
  • дедлайн виконання роботи.


Без грамотного ТЗ сайт не виконає необхідних функцій. Тому до цього етапу треба ставитись максимально уважно.




Дизайн


Дизайн впливатиме на сприйняття клієнтами створеного порталу. Тому важливо приділити йому якомога більшу увагу. Клієнту потрібно серед вимог вказати:



  • в якому стилі оформлюється ресурс;
  • яка має бути його структура;
  • які об’єкти з закликами до дії мають розміщуватись.
  • Вимоги до дизайну прописуються в ТЗ.



Верстка сайту


Іншими словами це створення структури за html-кодом. Для цього використовують спеціальні текстові та графічні програми. Верстка допоможе правильно показувати ресурс в браузерах та має відповідати стандартам W3C. Щоб обидві умови були виконані краще продумати їх в ТЗ.




Програмування


Коли клієнт замовляє послуги розробки сайтів в агенції, то ледь не єдине що про це він знає це програмування. Даний етап допоможе створити єдиний механізм з управління ресурсом, його дизайном та інтерфейсом. Під час його реалізації:



  • прописують алгоритми взаємодії користувачів із сайтом;
  • поліпшується швидкість завантаження порталу через браузери;
  • налаштовується його максимальна ефективність при найбільшому навантаженню.


Правильно запрограмований сайт буде працювати без багів досить довго та виконає всі задачі, які клієнт хоче реалізувати за його допомогою.




Тестування

Розробнику необхідно перевірити коректність роботи сайту. Від його складності буде залежати швидкість тестування. В цілому цей етап складається з наступних елементів:



  • проведення підготовчих робіт;
  • функціональна перевірка(перевірка коректність роботи основних функцій);
  • перевірка елементів html/css (розташування елементів, валідність кодів та оптимізація графіки);
  • перевірка зручності сайту для користувачів;
  • аналіз безпеки та продуктивності.


Також проводять перевірку шрифтів та виявлення проблемних посилань чи помилок 404.




SEO-оптимізація


Даний етап направлений на покращення ранжування сайту в пошукових системах. Розділити його можна на внутрішню та зовнішню оптимізацію. Внутрішня допомагає покращити оптимізацію на самому сайті. Наприклад, усунути негаразди по індексуванню чи перелінковці. Таким чином сторінки сайту будуть пов’язані між собою та покращать його завантаження.



Зовнішня оптимізація направлена на покращення його релевантності в мережі. Найчастіше цьому допомагає:



  • реєстрація в профільних каталогах;
  • обмін посиланнями з сайтами-партнерами;
  • розміщення статей та лінків на ваш портал на інших ресурсах;
  • створення лінків на соціальні мережі вашої компанії.


Завдяки правильній SEO-оптимізації позиції новоствореного ресурсу будуть набагато кращі в рейтингах популярних пошукових систем.



Виправлення правок


Створюючи професійний корпоративний сайт важливо враховувати внесення правок. Агентство покаже клієнту кінцевий ресурс. Тому треба перевірити його роботу, а саме:



  • протестувати кнопки;
  • оцінити дизайн;
  • перевірити логіку подачі даних.


Іноді деякі рядки можуть з’їхати, закрити банери, або на сайті можна помітити неробочі посилання. Все це можна виправити швидко та до моменту запуску ресурса. В цілому ж проект під ключ з боку агентства має бути виконаний в строки, які оговорюються з самого початку. На виході замовник має отримати робочий багатофункціональний портал з необхідними йому інструментами взаємодії з покупцями.

Розробка корпоративного сайту під ключ: Покроковий гайд для підприємців