Звʼязатись

Інтеграція CRM систем під ключ

Автоматизація бізнес-процесів — це те, без чого вам не вдасться обігнати конкурентів. CRM-система значно спрощує керування фірмою, а також сприяє більш чіткому та оперативному налагодженню взаємодії з клієнтами.

Photo

Чому треба інтегрувати CRM?

Перш за все такі системи потрібні інтернет-магазинам. Але навіть якщо ви ще не ведете бізнес через веб-ресурси, CRM буде вам корисною.

PhotoPhoto

Ось які позитивні ефекти ви отримаєте від впровадження CRM:

01

Підвищення продуктивності підприємства. Зменшується витрата ресурсів на вирішення багатьох задач, оптимізується використання співробітниками робочого часу, знижується рівень витрат на персонал. Цього вдається досягти за рахунок того, що багато процесів, які потребували уважного контролю, завдяки CRM проходять автоматично.

02

Покращення взаємодії зі споживачами. Забезпечення швидкої обробки замовлень, звернень та будь-яких запитів від користувачів, які купують ваші послуги та товари. Завдяки підвищенню якості обслуговування ви стабільно розширюватимете коло постійних клієнтів, збільшуватимете лояльність аудиторії.

03

Отримання детальних аналітичних даних. Система автоматично збиратиме докладну інформацію щодо продажів, клієнтів та дій співробітників. Спираючись на ці дані, керівництво зможе приймати більш вдалі рішення, які сприятимуть розвитку компанії. Просування послуг та продуктів, а також керування їх реалізацією виконуватимуться значно краще, завдяки чому прибуток компанії помітно зросте.

Важливо

Тож якщо ви бажаєте отримати стандартизовану базу контактів клієнтів та партнерів і більш ефективно контролювати якість роботи відділу продажів, то годі вагатися! Замовляйте CRM для бізнесу в WebUi-Studio прямо зараз.

PhotoPhotoPhotoPhoto

Зв'яжіться з нами

Щоб замовити створення сайту, оформіть онлайн-заявку або зв'яжіться із нами прямо зараз. Ми приймаємо звернення потенційних клієнтів цілодобово і намагаємося їх обробляти максимально терміново.

Ми готові відповісти на ваші запитання та надати додаткову інформацію. Не соромтеся звертатися до нас.

Розрахувати вартість

Із чим можна інтегрувати CRM?

Система здатна вирішувати безліч задач. Але якщо узагальнити, то інтегрувати її можна із наступними структурами:

Корпоративний сайт або лендінг. З CRM можна відправляти дані наскрізної аналітики, лідів, getcall, e-mail tracking та досліджувати їх. У вас з'явиться можливість детально аналізувати ефективність інвестицій у маркетинг, відстежуючи повний шлях клієнта, починаючи від перегляду рекламного оголошення і закінчуючи продажами, у тому числі повторними.

Інтернет-магазин. CRM для інтернет-магазину дозволить виконувати обмін замовленнями, актуалізувати рештки товарів та вартість, керувати акціями, програмою лояльності та рефералами.

Система обліку. Можна синхронізувати дані про замовлення клієнтів, підключити інформаційні повідомлення та техпідтримку по замовленнях.

Сервіси розсилання. Система допоможе відправляти контакти у сервіси розсилання e-mail та смс, щоб потім надсилати системні повідомлення споживачам та вивантажувати статистику.

Сервіси анатілики. CRM для магазину або будь-якої іншої вашої структури збиратиме дані, кваліфікуватиме ліди, а потім відправлятиме інформацію до сервісів и отримуватиме результат.

IP-телефонія. Завдяки інтеграцією з чимось на кшталт Ringostat або Binotel можна налаштувати 2-сторонній обмін, щоб створювати контакти, назначати відповідальних за обслуговування та відправляти UTM-мітки.

Можливо, ви ще не знаєте, що з цього може знадобитися конкретно вам. Але спеціалісти WebUi-Studio допоможуть визначитися. Зв'яжіться з нами або замовте зворотній дзвінок, і ми з радістю надамо вичерпну консультацію щодо інтеграцій CRM для малого бізнесу чи великої компанії.